Najnovije vesti

Članci

Jun 07

Mitovi o vidu

Pročitajte 10 uobičajenih mitova o vidu i saznajte činjenice.

Pročitaj više
fotografija čoveka sa naočarima u krugu ljubičasta pozadina

Jun 01

Virtuelna realnost – videti neviđeno

Virtuelna realnost (VR) predstavlja novi pristup u oftalmologiji koji omogućava lekarima da dijagnostikuju i tretiraju očne bolesti na inovativan i efikasan način. VR se koristi za simulaciju realističnih scenarija koji se fokusiraju na problem sa vidom i omogućavaju lekarima da u realnom vremenu posmatraju oštećenja oka.

Pročitaj više
ljubičasta pozadin na sredini krug unutar kruga je fotografija devojke koja nosi vr naočare

Maj 31

URADITE TEST ZA VID I POGLEDAJTE REŠETKU ISPOD

Ukoliko Vam ona bude izgledala talasasto, sa iskrivljenim linijama, ili vidite tamne i zamagljene delove, to bi mogao da bude jedan od znakova senilne degeneracije makule, oboljenja mrežnjače.

Pročitaj više
ljubičasta pozadina na sredini krug i u njemu fotografija žene sa naočarima

Maj 26

Kampanja „Tvoj pogled na svet“ na 51. Belgrade Fashion Week-u

Kompanija Roche tradicionalno podržava Belgrade Fashion Week, pa su tako i ovoga puta posetioci čuvene manifestacije imali priliku da se upoznaju sa kampanjom „Tvoj pogled na svet“ kroz flajere i promotivni video emitovan pre početka revije, u kojem se ističe značaj najvažnijeg čula – čula vida.

Pročitaj više
fotografija sa revije pista na kojoj šetaju modeli

April 07

Još jedno priznanje za kampanju „Tvoj pogled na svet“

Na svečanoj dodeli nagrada „Disrupt Awards 2023“, koje organizuje marketing agencija ADAM studio, proglašeni su pobednički projekti koji su se u proteklom periodu istakli na polju komunikacije ili inovacije.

Pročitaj više
fotografija uslikane nagrade

Novembar 24

Kampanja sa svrhom 2022

Još jedno priznanje za kampanju „Tvoj pogled na svet“

Pročitaj više
fotografija uslikane nagrade

Novembar 10

Nagrada KAKTUS za projekat „Tvoj pogled na svet“

Projekat “Tvoj pogled na svet” osvojio je nagradu u kategoriji Društveno odgovorna integrisana kampanja na 8. festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS u organizaciji Marketing mreže. Projekat za cilj ima podizanje svesti javnosti o značaju redovnih pregleda očiju, ali i skretanje pažnje na poteškoće sa kojima se susreću ljudi sa oftalmološkim oboljenjima i njihove porodice.

Pročitaj više
fotografija uslikane nagrade

Oktobar 06

Ishranom do dobrog vida

Ishrana bogata voćem, povrćem, žitaricama u celom zrnu i sa malo masti pomaže pri radu vitalnih organa poput srca, ali i očiju. Ovo ne iznenađuje, imajući u vidu da se naše oči oslanjaju na sitne arterije kao izvor kiseonika i hranljivih materija, baš kao što se srce oslanja na mnogo veće arterije. Održavanje arterija i drugih kanala krvotoka zdravim, automatski pomaže i našim očima.

Pročitaj više
fotografija činije sa povrćem i lupa preko nje

Septembar 30

Redovne kontrole vida

Redovni pregledi kod oftalmologa su važni za očuvanje opšteg zdravlja. Međutim, postavlja se pitanje kada treba otići na pregled očiju i šta sve kompletan pregled podrazumeva?

Pročitaj više
slika na kojoj se nalazi doktorka i pacijentkinja kojoj se vrši pregled očiju

Septembar 22

21 znak da naše oči stare

Saznajte najčešće znakove promena na očima na koje treba da obratimo pažnju i načine na koje možemo sačuvati zdravlje očiju.

Pročitaj više
siva pozadina ljubičasti polu krug i broj 21 ispisan

Jun 23

Deset najpoznatijih fotografa podržalo kampanju za brigu o zdravlju očiju Jedinstvena izložba „Tvoj pogled na svet“ u Silosima

U Silosima Beograd otvorena je izložba pod nazivom „Tvoj pogled na svet“, koja okuplja deset naših najpoznatijih fotografa, a u okviru istoimene kampanje kompanije Roche. Neobična postavka izložbe koja će trajati do 30. juna, osmišljena je da skrene pažnju na probleme sa kojima se susreću osobe sa oslabljenim vidom, stavljajući ispred posmatrača prepreku koja dočarava neke od simptoma problema sa očima.

Pročitaj više
fotografija uslikana na izložbi tvoj pogled na svet na kojoj su slike i prisutni ljudi

Maj 30

Kampanja kao apel za redovne oftalmološke preglede „Tvoj pogled na svet“

Društveno odgovorna kampanja pod nazivom „Tvoj pogled na svet“, koju je pokrenula kompanija Roche, za cilj ima da podstakne brigu o zdravlju očiju obavljanjem redovnih oftalmoloških pregleda.

Pročitaj više
logo kampanje tvoj pogled na svet

Maj 10

Učešće na 49. Belgrade Fashion week-u „Koji je tvoj pogled na svet“

Neposredno pre zvaničnog početka kampanje „Tvoj pogled na svet“, kompanija Roche je podržala 49. Belgrade fashion week koji je otvorila tematska revija „Koji je tvoj pogled na svet?“ sa kreacijama domaćih afirmisanih autora. Isti modeli prestavljeni su na vizuelno različite načine, izazivajući simbolično i različite doživljaje u očima posmatrača.

Pročitaj više
fotografija svečanih stolica na reviji i na njima poster kampanje i naočare