DRUGAČIJI POGLEDI

kontrast
tekst
razmak
linkovi

Kampanja sa svrhom 2022

Još jedno priznanje za kampanju „Tvoj pogled na svet“

U okviru Festivala društveno odgovorne komunikacije „Kampanje sa svrhom“ proglašene su najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji, a među njima našla se i kampanja „Tvoj pogled na svet“ kompanije Roche.

Festival se održava drugu godinu za redom, na Međunarodni dan deteta, 20. novembra, a na svečanosti u Beogradu, ove godine proglašene su „Kampanje sa svrhom 2022“ koje prepoznaju, odlikuju i podstiču društveno odgovornu komunikaciju namenjenu dobrobiti dece i pojedinca.

Kampanja koja ponese titulu „Kampanje sa svrhom“ je ona koja je koristila moć komunikacija da dotakne određeni društveni problem, skrene pažnju javnosti na njega i ponudi moguća rešenja, kao i kampanja koja je direktno uticala na poboljšanje uslova života dece i pojedinca u Srbiji. Odabir kampanja kojima se dodeljuje titula, obavlja tim počasnih selektora sastavljen od priznatih i dokazanih stručnjaka iz oblasti društveno odgovorne komunikacije, održivog razvoja, marketinške teorije i prakse i brige o dobrobiti deteta.

Kampanja „Tvoj pogled na svet“ obuhvatila je učešće na 49. Belgrade Fashion Week-u, izložbe naših najpoznatijih fotografa, kao i bilbord i PR kampanje, koje su realizovane tokom maja i juna ove godine. Cilj kampanje bio je podizanje svesti javnosti o značaju redovnih pregleda očiju, ali i skretanje pažnje na poteškoće sa kojima se susreću ljudi sa oftalmološkim oboljenjima i njihove porodice.

fotografija uslikane nagrade

M-RS-00001867