DRUGAČIJI POGLEDI

kontrast
tekst
razmak
linkovi

Učešće na 49. Belgrade Fashion week-u „Koji je tvoj pogled na svet“

Neposredno pre zvaničnog početka kampanje „Tvoj pogled na svet“, kompanija Roche je podržala 49. Belgrade fashion week koji je otvorila tematska revija „Koji je tvoj pogled na svet?“ sa kreacijama domaćih afirmisanih autora. Isti modeli prestavljeni su na vizuelno različite načine, izazivajući simbolično i različite doživljaje u očima posmatrača.

Učešće na fashion week-u bio je odličan uvod da se kroz dodatne zanimljive aktivacije posetiocima skrene pažnja na otežano svakodnevno funkcionisanje slabovidih.


Na stolicama pre revije bile su postavljene naočare sa zamagljenom folijom i ispisom na drškama #kojijetvojpoglednasvet. Publika ja zamoljena da pre defilea na kraju revije, stavi naočare kako bi iz nešto drugačijeg ugla još jednom svi prisutni pogledali kreacije i pokušali da vide svet oko sebe drugim očima.


Na centralnom dešavanju u Saša Marčeta fondaciji, gde se tematska revija i održala, specijalno je kreiran „selfie“ kutak uz ring svetla i pozadinu sa ispisom #kojijetvojpoglednasvet. Kutak je izazvao odlične reakcije i imao sjajnu posećenost tokom četiri dana manifestacije. Posebno za Roche, kreiran je i AR instagram filter sa integrisanim mrljama karakterističnim za oboljenja mrežnjače. Tako je na vrlo slikovit način prikazano kako zapravo vidi oko obolelih od degeneracije makule ili dijabetičke retinopatije.



Posetioci su u velikom broju posećivali selfie kutak i slikali se, a svoje fotografije sa ispisom #kojijetvojpoglednasvet postavljali na društvene mreže skrećući pažnju na temu i kroz ove kanale.


M-RS-00001654