Nagrada KAKTUS za projekat „Tvoj pogled na svet“
Projekat “Tvoj pogled na svet” osvojio je nagradu u kategoriji Društveno odgovorna integrisana kampanja na 8. festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS u organizaciji Marketing mreže. Projekat za cilj ima podizanje svesti javnosti o značaju redovnih pregleda očiju, ali i skretanje pažnje na poteškoće sa kojima se susreću ljudi sa oftalmološkim oboljenjima i njihove porodice.
Na ovom prestižnom strukovnom takmičenju za KAKTUS nagrade, ove godine konkurisalo je rekordnih 250 projekata, a priznanja su dodeljena u 25 kategorija. Nagrada za najbolju društveno odgovornu kampanju za „Tvoj pogled na svet“ predstavlja dodatnu potvrdu za sve što je do sada urađeno u okviru projekta kako bi se skrenula pažnja na važnost očuvanja zdravlja očiju.
Da podsetimo, kampanja „Tvoj pogled na svet“ otpočela je u maju ove godine učešćem na 49. Belgrade Fashion Week-u, a završila se jedinstvenom izložbom naših najpoznatijih fotografa u Silosima Beograd o čijem uspehu i reakcijama posetilaca govori činjenica da je umesto tri, izložba trajala 14 dana. U okviru kampanje lansirana je i ova Internet stranica kao jedan vid podrške osobama koje žive sa oboljenjima mrežnjače.
Kampanju “Tvoj pogled na svet” za kompaniju Roche, osmislila je i realizovala agencija Red Communication, a aktivnosti u okviru projekta nastavile su da se realizuju i ove jeseni.